Saturday, January 10, 2009

Slika vojnika, neodoljivo podseca na sliku Dragutina Mitica, koja je u prvom svetskom ratu obisla celi svet,o kojoj su Japanci pisali studije nestojeci proniknuti u misao tog vojnika, koji se, kako napisase,pretvorio u oko koje cuva Srbiju.
Nas vojnik je bio pripadnik Trece cete, Petog taljona, Prve trebavske. Zvao se Nikola Pavlovic,a slikan je na odbrambenom polozaju prema Lukavici.
Vise nije medju zivima.

Postovani posetiosci skipovac bloga

Ovo sto sam poceo,pre dve godine, nije bila licna ambicija, nego zelja da, u saradnji sa svim Skipovcanima napravimo zapis o Skipovcu. Trazio sam saradnike, urednike i koadministratore, medjutim niko se nije javio, niti izrazio zelju da ucestvuje.
Vezan svojim obavezama, i potrebom za drugom vrstom neprofitabilnog rada, nisam u moci da skupljam materijal,i uredjujem ga za Blog.
Jos jednom pozivam,ko zeli da radi,uredjuje blog, neka se javi.
Danas se sela, zaseoci, porodice, prezentuju na internetu, a mi, neodgovorni Skipovcani, sem jednogodisnjeg skupa u Skipovcu, nista ne ulazemo da bi produzili vek trajanja Skipovca, da bismo kazali drugima gde je, i sta je Skipovac, i sta je bio, kako je gurnut u ponor, kako ga cupamo, kako mali broj entuzijasta,jos uvek zivi u Skipovcu, i pocinju mrzeti svoje susede, rodjake, kumove, sto su se odrekli Skipovca.
Adresa Bloga je skipovac@yahoo.com
ko zeli, neka mi se obrati, da pokusmo zajednicki uciniti da se blog odrzi,ali da izgradimo nesto vece.

3 comments:

Sopot said...

Pozdrav Marko,

Ja sam takodje prezauzet ali, imam zelju kad god mogu da nesto ucinim za Skipovac. Molim te mi reci kako da pomognem u odrzavanju i unapredjenju Bloga.
Iskreno,

Petar Topalovic

Anonymous said...

Да, вероватно тако да је

Anonymous said...

Srpski Skipovac je odavno samo legenda, Mashallah jos malo pa će ga Bošnjaci vijerni Muslimani naselit kako je to bilo odavnina! -Šefko Mustafić bivsi komadant na Visu-Sjedi Krš