Thursday, October 18, 2007



Fotografija djaka sa uciteljima g. Lukic Blagoje sjedi ig. Lazarom stoji sa inspektorom g.Radisom sa podvornikom g.Todorom ispred skole u Donjem Skipovcu klasa 52/53/nek mi bude oprosteno ako sam nesto pogrijesio a i fotografija je nazalost ostecena a nije ni cudo kud je sve samnom putovala


U rusevinama gornjoskipovacke skole, osim ostecenih zidova, na skolu podseca jos samo ova,jedina preostala, djacka klupa.
Sta li bi(kada bi progovorila), imala kazati?
Sigurno mnogo, burne su skolske ucionice, skolski hodnici niz koje se jure male, rascupane glavice.

2 comments:

olja said...
This comment has been removed by the author.
olja said...

olja said...
Moj otac je Blagoje Lukic. Medjutim izgubili smo kontakt jos od mog detinstva,nazalost. Ovu fotografiju sa decom imam i ja. Ako neko ima informaciju o njemu,nek mi se javi na moj e-MAIL ignjic022@gmail.com .