Wednesday, October 31, 2007

mesto za komentare po zelji

STA ZNAMO O SKIPOVCU
Mnogo je nezapisanih prica, dogadjaja, ljudi,koji su se desili u Skipovcu, ziveli i ostavili svoj trag u Skipovcu.
Mnogi su vec zaboravljeni a zahvaljujuci globalnom svetskom poretku i brisanju ljudskih, nacionalnih identiteta, cilim zaborava ubrzano prekriva i skipovacka brda, polja i luke.
Trenutno u skipovcu zivi oko 70 stanovnika, da ne napominjem starosnu strukturu stanovnistva.A po popisu iz 1991, zabelezeno je sledece:

Donji Skipovac 457 0 2 34 493


Gornji Skipovac s 474 0 0 7 481
Vide se dva Jugoslovena i 7 ostalih. Ko su ti ostali, i da li su ostali u Skipovcu, ne znam, ali niko ne sumnja da vise nisu ni jugosloveni ni ostali.




Da druzenje ne prestaje,pokazuje i ova slika, datum je na njoj, a snimljena je na Dugim njivama, uz logorsku vatru, ispred satora, ali kako to biva kod odraslih, uz obavezno pivo i rostilj.Izvidjacki pasulj ce biti spreman sledeci puta.Ali, da je organizacija bila na nivou, odvijalo se uredno pozarstvo.Urednik Skipovac bloga je uspeo slikati smenu pozarnih.Dama sa slike je zavrsavala svoje bdenje.




Valjda se svi secamo ove zgrade,Nekada je to bila spratna zgrada i sluzila je kao skola, potom pretvorena u trgovinu.Levo od nje je bila zgrada zvana Sokolana,sokolski dom, koja se sama urusila, a kasnije, 80-ih godina proslog veka, omladinci Skipovca, uz pomoc ostalih mestana, su izgradili novu zgradu, koja je tokom ove,2007, godine obnovljena i mogla bi sluziti svrsi da nas ima tamo.
Hajdemo komentarisati o dogadjajima, devojkama,momcima, igrankama i uopste javnom zivotu oba Skipovca.Zabavne, smesne dogadjaje, zanimljive ljude, znamenite licnosti...
Napravimo ovaj blog kao nase,skipovacko, svratiste, mesto za druzenje, prisecanje...

20 comments:

Marko Ilic Leka said...

Za shomi znam da je za akciju.Sta kazu anonimusi da smislimo jedan u godini koji bismo iskoristili za celodnevnu igranku u duhu svih generacija.A?
I jos nesto, kazite i drugima za ovaj blog.

Anonymous said...

Pa sta da kazemo tako nas je malo i kakva bi to igranka bila shomi dva tri anonimusa i mozda urednik!!!!
Svejedno pozdrav za ideju

Schomi said...

Jeste da kao sto reko "u postu musmula" na tom mjestu nisam bio citavih 12 god ali sam cvrsto odlucio da cu na sledece ljeto, ako ne i prije, sigurno odvojiti jedno prenociste u skipovcu...naravno uz dobar rostilj, enormne kolicine hladnog i piva i pouzdanu ekipu kojoj ovakav nacin "prezivljavanja" odgovara :-)
Sto se tice masovnijeg okupljanja malo sam skeptik doduse a i ne volim sve sto lici na vasar ili zbor :-( Uvijek mi bolje prija gore opisani dan koji se produzava do kasno u noc, kao sto to recimo biva svaki put kad sam dole pa skoknem na Dugu Njivu. Uostalom Marko ti bar znas o cemu pricam ;-)
Izvinjavam se ako plivam uzvodno i ako je stani-pani onda cu ipak da podrzim ideju svog prijatelja!

Marko Ilic Leka said...

Kda sam pisao o ogranci, mislio samo ideji koju bi trebalo prosiriti i navesti poznanike da pozele isto.
Licno bih se zauzeo kod rukovodstva iz udruzenja skipovljana da se zauzmu u pripremi, a to je prvenstveno odlucnost i izbor datuma, sto bi bilo veoma povoljno tokom letnjih meseci kada je mnogo naroda u otadzbini. I ta igranka, ne zamisljam je kao 8 sati kola, ili isto toliko roken rola.Priustiti uzivanje i opustanje za svakog, pripremiti muziku za sve generacije, i naravno sank u uglu.
Razumete vi to.A svi koji su voleli igranke ili diskace, kojima se to desavalo i u Skipovcu.
Ako smo obnovili, vratili seoski zbor, mogli bismo imati i jednu igrnku.

Schomi said...

Ok, ok...vidim po greskama u tekstu da si uzrujan :-)
Evo ja se dobrovoljno zrtvujem da provedem citavo to vrijeme sa bilo koje strane sanka hehe Nije problem i da bude unutrasnja, imam ja iskustva u istovremenom vrcenje tacne na prstu i ispijanju piva ;-)
P.S.:Moj dobrovoljni prinos-DESET GAJBI PIVA!!!

Schomi said...

Pa da....bas kao i Skipovac zamro je i ovaj blog. Valjda se ljudi tako brzo zasite necega pa im to vise nije zanimljivo. Pobjegose nam i anonimusi glavom bez obzira...ili je trenutno stanje transformacije iz crva u leptira, pa ce se vec jednog dana ponovo pojaviti...ko bi ga znao, do sami oni.
Kritika autoru bloga :-( nisam siguran da bas dobro stojis sa vremenom ali ipak...trebao bi ako ne svakodnevno ono svako dva, tri dana da dodas nesto novo na blog. Nemora to biti Bog zna sta, neka sitnica kao sto je recimo ona slika musmula pa smo imali povod da "lanemo" koju na to.
Ispricaj nam neku pricu, nesto sto se davno desilo, ili sto se nije ni desilo ali narod tvrdi da jeste :-) ...bilo sta samo da ovi malo skepticniji ipak dobiju malu zeljicu da svakodnevno prosetaju blogom.
Eto to je moja mala kritikica i moj predlog pa ti vidi pa se uklapaj ;-)

Pozdrav bivsim, sadasnjim i buducim blogerima!

Marko Ilic Leka said...

Vala
Shomi,
Male nevolje me spopale.Po marksovoj ideji-logiji, raditi, raditi i samo crknuti radeci.
Osim ekzistencionalnih obaveza, nasla mi se i jedna umetnickog karaktera, a toj sam posvetio mnogo dana.Pozvan sam da uzmem ucesce u dva knjizevna konkursa, cemu sam se strpljivo predao, cime cu posetioce Skipovac bloga i pocastiti.
iskoristio sam slobodu teme da napisem ovu pricu, koja ima svoju podelogu u nasem zavicaju.
Da pomenem, prvu gradju sam skipio davno,za zivota u Skipovcu.
A da se, kao zrtva ponudim i ostalim posetiocima Skipovac bloga, da me kritikuju i podsticu na rad.
Jesam vrednica ali cesto zagrizem vise komada pa se pogubim, i nigde ne stizem pravovremeno.
pozdrav za Shomi.ps.Ako iskopam onu nasu fotografiju, okacicu je ovdje.

Schomi said...

He he...znao sam ja da si se ti zapetljao negdje kao pile u kucine :-) Eto drago mi je da je ipak kritika stigla ravno na cilj i da te odma` podstakla na daljnji rad na blogu.
A sto se tice slike :-))) ako mislis da zasluzuje mjesto na blogu a ti je okaci hehehe ako je nemas ja cu ti je poslati. Nek se zna kad je bio pokusaj probaja R`n`R-a u Skipovcu hihihi

Schomi said...

Auuuuuuu junace pa sto ovo postavi hahahahaha i gdje si ti da se brukas sa ostalima???? Nije ti fazon :-) Nadji bar neku na kojoj ljudi ne izgledaju k`o ljudozderi hihihi

Anonymous said...

auuuuu sto ste ruzni sigurno su ostali iz druzine bili ljepsi

Marko Ilic Leka said...

Ok, ruzni su, a da ulepsamo stranicu, izdvojicu jedan lepsi trenutak,koji je zabelezen kamerom.
Neko ce, mozda, opet naci neku vezu sa vockama.

Schomi said...

Prvo...VRATI NAM STARI IZGLED BLOGA, OVAJ NAM SE NE SVIDJA!!! Ugledaj se recimo na moj blog hihihi
Drugo...ruzni jesmo ali smo se "mlogo" dobro proveli :-P
Trece...jedva cekam sledece pozarstvo :-)

annunnaki said...

i ANNUNNAKI je za igranku, po mogućnosti nekome na ledjima. ima li dobrovoljaca:=)

Schomi said...

auuuu....nemoj se ti pokajati annunnaki....da znas koliko nas je za to raspolozeno mozda bi povukao/la rijec hihi
narvno tim prije sto se nezna na cijim bi ledjima bila odrzana ta igranka :-)

Marko Ilic Leka said...

Je li to bi dvanaesti planet?
I je li to rasa gustera ili crvena rasa.
Neka tebe annunnaki, mi docekujemo polokom srpske sljivovice.Nema toga ko je probao sljivovicu i srpsku peku a da se nije predomislio.Jos sunka, onako zasoljena.Ma, jos zesce momke smo pripitomili grumenom soli.
Nego ti ponesi Nabiru vina,neznam koje je boje, pa da okrenemo jedno kezme na Dugim njivama.

Anonymous said...

kezme na dugim njivama... hmmm. zar zaista mislite, vi naivni, da nas možete zadovoljiti sa tamo nekom lešinom? jedemo, naime, samo živu hranu:-)

Anonymous said...

Ma daj ANUU.......... pricas gluposti i mislis da si neka faca

Anonymous said...

Opaaa mesozder samo dali toplo ili......

Anonymous said...

klsdfji4hfjsdk

Anonymous said...

hajde organizujte tu igranku -disko sta vec pa cemo vidjet hoceli biti na ledini ili nekom na ledjima